Zostań klientem               już dziś!

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy informuje, że uruchomił elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – dostępne o każdej porze.

eBOK to wachlarz możliwości pozwalający na:

  • sprawdzenie salda swojego konta

  • weryfikację należności

  • dostęp do danych rozliczeniowych

  • odbiór e-faktury

  • zgłaszanie stanu wodomierza

System e-BOK został uruchomiony pilotażowo dla budynków przy ul. Marii Kazimiery 18/26 oraz przy ul. Mickiewicza 65. W najbliższym czasie planowane jest uruchomienie systemu dla pozostałych nieruchomości administrowanych przez ZGN Żoliborz.

Użytkowanie eBOK jest bezpłatne. Użytkownik posiada indywidualny login i hasło.

Login – unikalny identyfikator klienta w serwisie eBOK

Hasło – ciąg znaków podawanych przez użytkownika w trakcie logowania do serwisu eBOK. Hasło musi się składać z co najmniej 8 znaków, w tym: 1 wielkiej litery, 1 małej litery, 1 cydry, 1 znaku specjalnego.

Rejestracja:

  1. Rejestracja Klienta następuje nieodpłatnie.

  2. W celu rejestracji należy zgłosić się do Biura Obsługi Interesanta w siedzibie Zakładu przy ul. Marii Kazimiery 1.

  3. Procedura rejestracji wygląda następująco:

    • użytkownik zapoznaje się z Regulaminem korzystania z serwisu eBOK

    • użytkownik wypełnia oświadczenie o chęci przystąpienia do serwisu eBOK

    • użytkownik otrzymuje login i hasło do pierwszego logowania w serwisie eBOK (które użytkownik będzie musiał zmienić po pierwszym zalogowaniu się)

              Regulamin Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK) w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz                  m.st. Warszawy.

Zaloguj się do  

Zasób 1.png
Zasób 1.png